czwartek, 29 listopada 2012

Ostatnio duzo rozmyslalam na temat tego czego tak na prawde chce. Staralam sie znalezc jakis cel zwiazany z kariera. Ale doszlam do wniosku, ze najbardziej w tej chwili zalezy mi na zalozeniu rodziny. Jestem szczesliwa, moje zycie sie stabilizuje. Tak na prawde mam wszystko czego potrzebuje. Niedlugo zostane zona. Zawsze stawialam na pierwszym miejscu swoja wlasna kariere i myslalam, ze to bedzie moje spelnienie, ale teraz widze, ze to zalozenie rodziny jest dla mnie priorytetem. Moze dlatego, ze teraz mam kogos z kim na prawde chce zyc, chce stworzyc dom i miec dzieci. W ostatnim czasie tez na prawde duzo zmadrzalam. Jestem bardziej odpowiedzialna. Wszystko jest na dobrej drodze. Teraz sie skupie na tym co mi zalezy, a potem podejme kolejne kroki w zyciu.

Brak komentarzy: