środa, 27 lutego 2013

Ja?

Jestem osoba pelna

napiec

i przeciwienstw. Przede wszystki indywidualistka, czasem kaprysna. Duzo koncentruje sie na swoich myslach i wizjach, odcinajac sie od rzeczywistosci. Skupiam sie sporo na ezoteryce i czesto reaguje emocjonalnie i nerwowo. Jestem zajebistym mistrzem w bawieniu sie wlasnymi koncepcjami. Czesto zachowuje sie prowokacyjnie, celowo prezentujac skrajne postawy. Bywam tez irytujaca, cyniczna i klotliwa. Ale staram sie tez okazac milos i uczucia najblizszym. Mam potrzebe bycia osoba kompetentna i wysoko wykwalifikowana, mam potrzeba bycia mistrzem w danej dziedzinie i potrzebe nieustannego badania otaczajacej rzeczywistosci. Probuje kontrolowac i poporzadkowac sobie moje otoczenie, nie boje sie wyzwan i przeciwnosci. A w obliczu problemow zachowuje postawe wwycofania, odizolowania, staram sie samodzielnie poszukac sposobu na zycie. Sprawiam wrazenie osoby pewnej siebie lecz czasem nie dostrzegam najwiekszych problemow. Blednie szukam swojego szczescia w samotnosci, a szczescie przyjdzie do mnie dzieki zwiazka z ludzmi, moze swoja chciwosc zamienie na bezinteresowna hojnosc. Cala ja.

Brak komentarzy: